Merhaba Arkadaşlar, Fen Öğretiminde Yeni Yaklaşımlar dersini bu blogdan takip edeceğiz...
1 Ekim 2014 Çarşamba
constructivist learning approach in science teaching
Yapılandırmacı yaklaşımda öğrenciye bilgi verilmez ,öğrenci ön bilgileri sayesinde ve yeni öğrendiği bilgiler ışığında bilgiler arasında köprü ,bağ oluşturarak bilgiyi zihninde yeniden oluşturur.Yani zihninde var olan şemalarıyla yeni öğrenmiş olduğu şemaları birleştirir ve özümser.Peki öğreneceği konuyla durumla ilgili şeması ,ön bilgisi yada hazırbulunuşluğu yoksa yeterli düzeyde değilse yeni bilgiyi zihnide nasıl yapılandıracak ? Hazırbulunuslugu bir şekilde hallettik eğitim süresince peki bu bize zaman sıkıntısı yaşatmaz mı ?
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)